ÜNNEPI SZÁLLÍTÁSI REND 2024
Az ünnepek közeledtével szeretnénk néhány fontos információt megosztani veletek a karácsonyi szállítási rendünkről, hogy a lehető legjobban tudjatok tervezni, és minden időben a fa alá kerülhessen. Tudjuk, hogy az év végi időszak mindenki számára izgalmas, de néha stresszes is lehet, különösen, ha csomagokra várunk. Ezért célunk, hogy minden fontos részletet előre tisztázzunk, és ne maradjon bennetek kérdés.
DECEMBER 20 és JANUÁR 2 között szabadságon leszünk!
Változás az utánvétes fizetésben!
Az elmúlt évek tapasztalatai alapján az ünnepek alatti utánvétes rendelések jelentős része visszaérkezik hozzánk, mert sokan azt hiszik, hogy azonnal tudunk szállítani, ahogyan egy robotizált nagy nemzetközi multi. Bár szeretnénk minden kívánságot teljesíteni, sajnos nálunk sem robotok dolgoznak éjjel-nappal. Ezért úgy döntöttünk, hogy december 20. és december 31. között utánvétes fizetési mód nem lesz elérhető. A bankkártyás vagy előre utalásos fizetési lehetőségek azonban továbbra is rendelkezésre állnak.
2025-ös kezdés
Január 3-án térünk vissza, amikor elkezdjük feldolgozni beérkezési sorrend szerint a december 20. és január 2. között beérkezett megrendeléseket, valamint megkezdjük a szükséges termékek beszerzését. Az első csomagfeladási napunk január 6. lesz.
Köszönjük a megértéseteket és türelmeteket!
Az év vége mindig különleges időszak, és mi is azon dolgozunk, hogy minden megrendelés időben megérkezzen hozzátok. Nagyon hálásak vagyunk, hogy minket választotok, és reméljük, hogy az idei ünnepek is tele lesznek boldogsággal és szeretettel.
Gyakran ismételt kérdések
- Miért nincs utánvétes fizetés az ünnepek alatt? - Az utánvétes rendelések visszaérkezése az ünnepek alatt sok nehézséget okoz, ezért inkább előre fizetési módokat kínálunk ebben az időszakban. Így elkerülhetjük a felesleges köröket, és ti is biztosak lehettek benne, hogy rendelésedet mihamarabb feldolgozzuk.
- Mit tehetek, ha kérdésem van az ünnepi időszakban? - Bár a két ünnep között zárva tartunk, a weboldalon található chat ablakban bármikor írhattok nekünk. Amikor csak időnk engedi, igyekszünk minél hamarabb válaszolni, hogy segítsünk nektek.
- Hogyan tudom ellenőrizni a rendelésemet? - Ha regisztrált ügyfelünk vagy, akkor a Profilodban a rendeléseid alatt tudod megnézni csomagod aktuális állapotát, vagy aa további információra van szükséged, írj nekünk az oldalunkon található chat ablakon keresztül, és amint tudunk, válaszolunk!
- Mit tehetek, ha karácsony után adtam le a rendelésem? - Ha december 20. után adod le a rendelésedet, azt a szabadságunk után, január 3-án kezdjük feldolgozni. A szükséges termékek beszerzése után az első csomagfeladási nap január 6. lesz. FONTOS!, amennyiben a rendelésed végösszege nem kerül kiegyenlítésre, úgy rendelésedet töröljük, ezért kérlek mindenképpen gondoskodj a fizetés sikerességéről legkésőbb január 2-ig!
- Mikor tudok újra telefonon elérni titeket? - A karácsonyi szünet alatt, december 20. és január 2. között telefonon nem leszünk elérhetők. Január 3-án indul újra a telefonos ügyfélszolgálatunk. Addig is az oldalunkon található chat ablakban bármikor írhatsz nekünk, és amikor csak tudunk, válaszolunk.
- Mi történik, ha hibás terméket kapok vagy más problémám adódik? - Ha bármilyen probléma merülne fel – például hibás termék, hiányos rendelés, vagy bármi más – írj nekünk az oldalunkon keresztül. Amint visszatértünk a szabadságról, elsőként ezeket az ügyeket kezeljük, hogy minél hamarabb megoldást találjunk!